miercuri, 20 ianuarie 2016

Leandrii 2014- 2015

A trecut foarte mult timp de cand  nu am mai scris  din lipsa de timp .Am pierdut unele  soiuri ,au aparut altele ,se pare ca sunt cateva  care  nu  doresc  sa traiasca cu mine ;-) dar asta conteaza mai    putin ,eu le ador in continuare .
2014
                                                                          Rubis
                                                                              Marie Gambetta



somon pitic

Hardy Pink

Claude

Capypso

Luteum plenum

Chopin

Harriet Newding

2015
Jannoch

Soeur Agnes

Habos

Dottore A.R.

Luteum plenum

Ciklamenes piros 


   

Alsace


5 comentarii:

  1. Este un efrot considerabil sa ai leandrii in romania care nu are o clima tocmai prietenoasa pentru ei! Felicitari pentru impresionanta colectie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriana ,multumesc pentru apreciere ! pentru mine leandrii deja sunt o boala placuta ,frumoasa;-)

      Ștergere
  2. Doamne, ce multi sunt si ce frumosi ! Cel galben, plin si piticul somon mi-au furat inima :)
    Toate cele bune, Anamaria, pentru 2016 !

    RăspundețiȘtergere
  3. gta 5 apk
    I am moving my blog to Wordpress. Thanks for stopping by here and I hope you will visit my new home. I will still be following all of my

    RăspundețiȘtergere